Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς Δήμαρχο Αχιλλείων κο Ερωτόκριτο Καρύδη


Κε Δήμαρχε
Επιτρέψτε μου και εγγράφως να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε, να υιοθετήσετε την πρόταση της αθλητικής σας επιτροπής και να με βραβεύσετε για «την προσφορά μου στον Κερκυραϊκό αθλητισμό»
Η τιμή αυτή αποτελεί μέρος της ευθύνης, να συνεχίσω να προσφέρω τις οποιεσδήποτε υπηρεσίες μου στον «Κερκυραϊκό αθλητισμό» που τελικό αποδέχτη θα έχουν την Κερκυραϊκή κοινωνία!


Ιδιαίτερα στους δύσκολους καιρούς που ζούμε, που η άκρατη εμπορευματοποίηση έχει εκτρέψει τον αθλητισμό από τον αυτονόητο δρόμο της κοινωνικής του διάστασης (σωματική, ψυχική και κοινωνική ισορροπία) , έχουμε χρέος όλοι εμείς, γονείς και κηδεμόνες, παράγοντες σωματείων, τοπική αυτοδιοίκηση και πολιτεία, να δώσουμε διεξόδους όχι μόνο στην νέα γενιά, αλλά σε κάθε άνθρωπο, ανεξάρτητα ηλικίας, φύλου, χρώματος και οικονομικής κατάστασης, να αθλείται. Είναι μια επένδυση που τα αποτελέσματα της είναι μακροπρόθεσμα, αλλά σίγουρα!
Και πάλι να σας ευχαριστήσω, να σας καλέσω τις ευχαριστίες μου να μεταβιβάσετε στον πρόεδρο και τα μέλη του ΔΣ καθώς και στην αθλητική επιτροπή, διαβεβαιώνοντας τους ότι θα συνεχίσω να δηλώνω πάντα παρόν σε οποιοδήποτε κάλεσμα τους!
Με εκτίμηση σε σας και στο έργο σας

Πέρρος Νίκος
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής – Προπονητής Χειροσφαίρισης

Σημείωση: η απουσία μου από τον χώρο βράβευσης οφειλόταν σε ανειλημμένη υποχρέωση (ήταν σε εξέλιξη το Πανελλήνιο πρωτάθλημα Beach Handball στον Ίσσο Χλομού στο οποίο ήμουν και ο οργανωτικός υπεύθυνος).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου