Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

ΜΠΙΤΣ ΧΑΝΤΜΠΟΛ

Αυλαία του «10ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος» στον Ίσσο (12-14 Ιουνίου)


«MELITI CUP ΄09»

Προκηρύσσεται διοργάνωση TOYPNOYA BEACH HANDBALL με την
ονομασία «MELITI CUP ΄09» για ομάδες ανδρών και γυναικών με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Τόπος διεξαγωγής : παραλία "Ίσσος" του Δήμου Μελιτειέων. Ν. Κέρκυρας, σε δυο γήπεδα διαμορφωμένα για επίσημους αγώνες!
Ημερομηνία έναρξης: 12 Ιουνίου 2009.
Ημερομηνία λήξης : 14 Ιουνίου 2009.
Το εν λόγω τουρνουά αποτελεί μέλος του Σιρκουί του «10ου Πανελληνίου πρωταθλήματος Beach Handball» και του European Beach Handball Tour (EBT) με βαθμολογία
Συνδιοργανωτές: Ο.Χ.Ε.- Επιτροπή Beach Handball Ο.Χ.Ε., Δήμος Μελιτειέων, N.A. Κέρκυρας, TEX Κέρκυρας


1. Πρόλογος Η φιλοσοφία του Beach Handball είναι βασισμένη στο «ευ αγωνίζεσθαι» (Fair play). Κάθε απόφαση πρέπει να λαμβάνεται σύμφωνα με αυτήν την φιλοσοφία, ενώ η συμπεριφορά όλων των συμμετεχόντων μερών πρέπει να υπαγορεύεται από το ίδιο πνεύμα, αυτό του «δίκαιου παιγνιδιού»
2. Διαχείριση του τουρνουά: Το «meliticup 09» διαχειρίζεται η οργανωτική επιτροπή, η οποία αποτελεί και την πειθαρχική. Αυτή αποφασίζει σχετικά με το πρόγραμμα των αγώνων, την ανακοίνωση των επίσημων αποτελεσμάτων, και ότι αφορά το αγωνιστικό μέρος του τουρνουά.
3. Δήλωση συμμετοχής ομάδας: η δήλωση συμμετοχής πραγματοποιείται εγγράφως, σύμφωνα με την πρότυπη αίτηση (αναρτημένη στο επίσημο «σαϊτ» στην ενότητα παραλαβή αρχείων σε μορφή εγγράφου word. Αποστέλλεται μέσω fax (26610 33452) είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (perrosn@otenet.gr) με καταληκτική ημερομηνία την Τετάρτη 10 Ιουνίου στις 14.00. Επίσης οι υπεύθυνοι των ομάδων είναι υποχρεωμένοι να αποστείλουν σε ηλεκτρονική μορφή (ως την Πέμπτη 11 Ιούνη , στις 14.00) την «κατάσταση συμμετοχής» συμπληρωμένη με όλα τα στοιχεία που αναγράφονται ( σε μορφή Excel, αναρτημένη στο επίσημο σάιτ). Οι δηλωθέντες αθλητές –τριες δεν μπορούν να υπερβαίνουν τους 10. Οποιαδήποτε εγγραφή νέου αθλητή –τριας, ή αλλαγή πρέπει να πραγματοποιηθεί έως την προγραμματισμένη «τεχνική σύσκεψη» πριν την έναρξη του τουρνουά. Οι ομάδες πρέπει στην τεχνική σύσκεψη να προσκομίσουν στους διοργανωτές την τελική ονομαστική κατάσταση των μελών τους, με θεώρηση υγείας και αριθμό φανέλας αθλητή - τριας. Επίσης στην τεχνική σύσκεψη θα κατατεθεί το ποσό των 50 € από κάθε ομάδα, πιστοποιώντας την τελική της συμμετοχή.
4. Αθλητής ή αθλήτρια δεν δικαιούται να συμμετάσχει στο τουρνουά “meliticup 09” με δυο ή περισσότερες διαφορετικές ομάδες.
5. Εμφανίσεις ομάδων: κάθε ομάδα υποχρεούται να διαθέτει εμφανίσεις δυο διαφορετικών χρωμάτων. Τα χρώματα θα ελέγχονται από τους ορισμένους διαιτητές πριν την έναρξη κάθε αγώνα. Σε περίπτωση που θεωρήσουν ότι η εμφάνιση των δυο ομάδων πιθανόν να προκαλέσει σύγχυση λόγω ομοιομορφίας, τότε καλείται η γηπεδούχος (αναγραφόμενη πρώτη στο ΦΑ) ομάδα να αλλάξει χρώμα εμφάνισης! Οι αθλητές –τριες υποχρεούνται να φορούν τον ίδιο αριθμό φανέλας κατά την διάρκεια του τουρνουά (είναι η προϋπόθεση για να έχουμε ακριβή εικόνα των στατιστικών στοιχείων που καταγράφονται).


6. Οι τερματοφύλακες (specialists) προκειμένου να διαφέρουν θα φορούν λευκή bandana που θα παρέχει (2 τον αριθμό) σε κάθε ομάδα η οργανωτική επιτροπή. Για όλους τους άλλους αθλητές –τριες το λευκό χρώμα για κάλυψη της κεφαλής (καπέλο ή bandana) δεν επιτρέπεται
7. Φύλλο αγώνα:
40 λεπτά πριν από κάθε αγώνα οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να δηλώνουν την συμμετοχή των αθλητών τους στην γραμματεία των αγώνων προκειμένου να συνταχτεί το επίσημο φύλλο αγώνα, Πριν την έναρξη του αγώνα, οι υπεύθυνοι των ομάδων, αφού το ελέγξουν το υπογράφουν. Οι διαιτητές είναι υπεύθυνοι μόνο για την ακρίβεια του αποτελέσματος κατά την διάρκεια και μετά το πέρας του αγώνα.
8. Κατηγορίες, σύστημα αγώνων, κατάταξη
Το “meliticup 09” προκηρύσσεται για κατηγορίες ανδρών και γυναικών
- Άνδρες: 2 όμιλοι, σύστημα round-robin σε ένα γύρο κι έπειτα αγώνες κατάταξης για τον μεν πρωταθλητή με τη μορφή final-4 (1-2 χιαστί) για τις δε υπόλοιπες θέσεις 3-3, 4-4 κοκ
- Γυναίκες: Ενιαίος όμιλος με σύστημα round-robin σε δύο γύρους κι έπειτα αγώνες κατάταξης με τη μορφή final-4 (1-4, 2-3)
- Σε περίπτωση ισοβαθμίας: Ακολουθείται το σύστημα επίλυσης ισοβαθμίας της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Χειροσφαιρίσεως (EHF)
9. Κανονισμοί παιδιάς: Ακολουθούνται οι επίσημοι Κανονισμοί Παιδιάς του αθλήματος (έκδ. IHF, 2002), καθώς και οι τροποποιήσεις/διευκρινήσεις τους (IHF, 2008) . Όλοι οι αγώνες θα έχουν διάρκεια 20 λεπτών (2 ημίχρονα των 10 λεπτών έκαστο με διάλειμμα 5 λεπτά). Σε περίπτωση ισοπαλίας στο σετ ακολουθείται η διαδικασία του χρυσού γκολ για την ανάδειξη του νικητή. Αν υπάρχει ισοβαθμία στα σετ (1-1) ακολουθείται η διαδικασία των «Σουτ Άουτ».
10. Πειθαρχικό δίκαιο: Ισχύει το Πειθαρχικό Δίκαιο της ΟΧΕ


11. Διαιτητές, παρατηρητές, κριτές: Θα ορίζονται από την οργανωτική επιτροπή και θα ανακοινώνονται έγκαιρα στις ενδιαφερόμενες ομάδες. Έτσι στην τεχνική σύσκεψη θα ανακοινωθούν οι ορισμοί των αγώνων της πρώτης ημέρας, ενώ για τις υπόλοιπες θα αναρτώνται στον επίσημο πίνακα ανακοινώσεων πριν το τέλος της ημέρας!
12. Σε ότι έχει σχέση με την κατάσταση του γηπέδου, αποφάσεις λαμβάνει ο ορισμένος παρατηρητής
13. Ενστάσεις: κατά την ώρα διεξαγωγής των αγώνων δεν γίνονται δεκτές. Η διαδικασία ορίζεται ως εξής: με το τέλος του αγώνα η ένσταση υποβάλλεται προφορικά στον Παρατηρητή. Οι λόγοι μπορούν να υποβληθούν γραπτώς στο ΦΑ, έως και 30 λεπτά με το πέρας του αγώνα καταβάλλοντας συγχρόνως και παράβολο των 150 €. Εάν η εκδίκαση της ένστασης αποβεί θετική για την ενιστάμενη ομάδα της επιστρέφεται το ποσό αυτούσιο. Εάν η ένσταση απορριφθεί, το αντίτιμο του παράβολου παραμένει στην οργανωτική επιτροπή.
14. Οι μετακινήσεις προς και από τους αγωνιστικούς χώρους γίνεται με ευθύνη των ίδιων των ομάδων . Επίσης με ευθύνη τους εξασφαλίζουν τα καταλύματα στα οποία θα διαμείνουν. Από την οργανωτική επιτροπή θα εξασφαλισθούν ειδικές τιμές σε ξενοδοχεία και διαμερίσματα της περιοχής του Δήμου, μόνο για να διευκολυνθούν οι ομάδες, χωρίς καμιά άλλη δέσμευση.
15. Έπαθλα: θα απονεμηθούν Κύπελλα και μετάλλια στις 3 πρώτες ομάδες ανδρών και γυναικών αναμνηστικό δώρο στην 4η ομάδα, έπαθλα MVP και καλύτερου Τ/Φ, ενώ όλοι οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν αναμνηστικό δίπλωμα συμμετοχής. Επίσης χρηματικό έπαθλο 500 € στις νικήτριες ομάδες του τελικού ανδρών και γυναικών αντίστοιχα
16. Παράλληλη εκδήλωση: ηλικιακό τουρνουά αγοριών και κοριτσιών (10-15 ετών σε δύο κατηγορίες) Σάββατο 13/6 απόγευμα και Κυριακή 14/6 πρωί
TEΧΝΙΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 Ιουνίου 2009 Στο ξενοδοχείο Aquis Sundy Beach - Ίσσος Χλομού Δήμου Μελιτειέων, στις 16.30, αίθουσα CINO
Στις ομάδες προσφέρονται:
• φάκελος της διοργάνωσης με όλα τα απαραίτητα έντυπα, καθώς και διαφημιστικό υλικό της Κέρκυρας
• σάντουιτς για Σάββατο και Κυριακή μεσημέρι
• νερά για κάθε αγωνιστική υποχρέωση
• αναμνηστικά T-Shirts με το λογότυπο της διοργάνωσης σε όλους τους δηλωμένους αθλητές και συνοδούς
• αναμνηστικά μπλουζάκι POLO στους συνοδούς
• αποστολή μέσω ΕΛΤΑ DVD με στιγμιότυπα των αγώνων (μετά 10 ήμερου)
• οι τελικοί της Κυριακής θα αναμεταδοθούν απευθείας μέσω διαδικτύου (live Streaming) από την ιστοσελίδα www.meliticup.gr και στιγμιότυπα θα είναι διαθέσιμα όλη τη χρονιά στους επισκέπτες της σελίδας αυτής.

Η οργανωτική επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα για αλλαγές στις ημέρες ώρες και στον τρόπο διεξαγωγής της διοργάνωσης καθώς και στις συμμετοχές. Επίσης αποφασίζει για οτιδήποτε δεν προβλέπεται στην παρούσα προκήρυξη.
Επίτιμη οργανωτική επιτροπή
Δήμαρχος Μελιτειέων Λειβαδιώτης Γιάννης
Πρόεδρος ΕΠΑΔΗΜ Βάρθης Λεωνίδας
Πρόεδρος ΔΕΥΑΜ Αλεξάκης Γιάννης
Αντινομάρχης Τουρισμού και Παιδείας Σκούρτης Χρήστος
Πρόεδρος ΤΕΧ Κέρκυρας Κόντης Κώστας
Τοπικός διοργανωτής :
Πέρρος Νικόλαος (6932 660 482)
Παληκύρας Σπύρος

Σημείωση: Επίσημη ενημέρωση στο http://www.meliticup.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου